Akce
30.5.2023 - Konference Solární energie a akumulace v ČR 2023
O2 Univerzum Praha.
7. ročník největší události roku zasvěcené solární ...
31.5.2023 - MEET UP enJOY your building: investicí k úsporám
Praha - Moulíkova 3286/1b, Praha 5.
Přijďte na MEET UP se zástupci 6 silných...
31.5.2023 - Workshop Zavedení SRI indikátoru v českém prostředí
Pernerova 35, Karlín, Praha 8, místnost Jungle Night Fall, 3. patro.
Součást...
31.5.2023 - Předváděcí dny ve firmě ROJEK - dřevoobráběcí stroje a kotle
Kostelec nad Orlicí - Rojek a.s..
Srdečně vás zveme na předváděcí dny, kd...
Kampaň DISPLAY
Kampaň Display je evropská kampaň koordinovaná organizací Energie-Cités, sdružením měst a obcí se zájmem o rozumné hospodaření s energií a kvalitní veřejnou správu. Cílem kampaně je povzbudit místní samosprávy ke zveřejňování údajů o energetické náročnosti obecních budov. Za tímto účelem byl vytvořen systém hodnocení, jehož výstupem je energetický štítek podobný tomu, kterým se označují elektrické spotřebiče. Účast v kampani je dobrovolná.
Jak DISPLAY funguje?
Nástroje kampaně DISPLAY umožní účastníkům:
- spočítat spotřebu energie, vody a vypouštěné emise pro zvolené obecní budovy,
- klasifi kovat budovu podle energetické náročnosti,
- prezentovat výsledky v podobě štítku (informačního panelu), který může být vystaven v budově.
Štítek (panel) obsahuje tyto informace:
- spotřeba energie (kWh/m2/rok),
- emise skleníkového plynu CO2 (kg/m2/rok),
- spotřeba vody (l/m2/rok),
- pro každou z těchto tří oblastí zařazuje budovu do kategorie A-G podle náročnosti,
- v levém dolním rohu obsahuje výčet opatření ke zlepšení a posunu budovy směrem ke kategorii A,
- v pravém dolním rohu jsou údaje o zdrojích energie používaných v budově.