Akce
1.2.2023 - Brno - Rozpočty a náklady staveb pod kontrolou
Brno.
Oceňujete rozpočty, realizujete stavební zakázky a chcete mít náklady...
7.2.2023 - Opravy a renovace oken
Troubsko - Sídlo firmy ADLER Česko, Jihlavská 770/27, Troubsko.
- Prác...
7.2.2023 - Aquatherm Nitra 2023
Výstavisko Agrokomplex Nitra.
Medzinárodný odborný veľtrh vykurovacej, venti...
9.2.2023 - Konference Izolace 2023
Praha - PVA Letňany.
Soběstačnost díky střechám O potenciálu střech se ho...
Kampaň DISPLAY
Kampaň Display je evropská kampaň koordinovaná organizací Energie-Cités, sdružením měst a obcí se zájmem o rozumné hospodaření s energií a kvalitní veřejnou správu. Cílem kampaně je povzbudit místní samosprávy ke zveřejňování údajů o energetické náročnosti obecních budov. Za tímto účelem byl vytvořen systém hodnocení, jehož výstupem je energetický štítek podobný tomu, kterým se označují elektrické spotřebiče. Účast v kampani je dobrovolná.
Jak DISPLAY funguje?
Nástroje kampaně DISPLAY umožní účastníkům:
- spočítat spotřebu energie, vody a vypouštěné emise pro zvolené obecní budovy,
- klasifi kovat budovu podle energetické náročnosti,
- prezentovat výsledky v podobě štítku (informačního panelu), který může být vystaven v budově.
Štítek (panel) obsahuje tyto informace:
- spotřeba energie (kWh/m2/rok),
- emise skleníkového plynu CO2 (kg/m2/rok),
- spotřeba vody (l/m2/rok),
- pro každou z těchto tří oblastí zařazuje budovu do kategorie A-G podle náročnosti,
- v levém dolním rohu obsahuje výčet opatření ke zlepšení a posunu budovy směrem ke kategorii A,
- v pravém dolním rohu jsou údaje o zdrojích energie používaných v budově.