Akce
5.3.2021 - Webinář Zehnder : Nové modulární stropní sálavé panely. Maximální flexibilita.
Live Stream.
Zehnder, specialista na vnitřní klima, představuje novou generaci...
5.3.2021 - Webinář Zehnder : Nové modulární stropní sálavé panely. Maximální flexibilita.
on-line webinář.
Zehnder, specialista na vnitřní klima, představuje novou ge...
11.3.2021 - Den pro partnery
Kralupa n/Vlt. - Trojanova 117, Hala v zadním traktu areáálu Kochmanntrans.
De...
12.3.2021 - Webinář: Experti z Frank Bold promluví o komunitní energetice v obcích
on-line seminář.
Udržitelná energetika - finance a příležitosti pro města...
Kampaň DISPLAY
Kampaň Display je evropská kampaň koordinovaná organizací Energie-Cités, sdružením měst a obcí se zájmem o rozumné hospodaření s energií a kvalitní veřejnou správu. Cílem kampaně je povzbudit místní samosprávy ke zveřejňování údajů o energetické náročnosti obecních budov. Za tímto účelem byl vytvořen systém hodnocení, jehož výstupem je energetický štítek podobný tomu, kterým se označují elektrické spotřebiče. Účast v kampani je dobrovolná.
Jak DISPLAY funguje?
Nástroje kampaně DISPLAY umožní účastníkům:
- spočítat spotřebu energie, vody a vypouštěné emise pro zvolené obecní budovy,
- klasifi kovat budovu podle energetické náročnosti,
- prezentovat výsledky v podobě štítku (informačního panelu), který může být vystaven v budově.
Štítek (panel) obsahuje tyto informace:
- spotřeba energie (kWh/m2/rok),
- emise skleníkového plynu CO2 (kg/m2/rok),
- spotřeba vody (l/m2/rok),
- pro každou z těchto tří oblastí zařazuje budovu do kategorie A-G podle náročnosti,
- v levém dolním rohu obsahuje výčet opatření ke zlepšení a posunu budovy směrem ke kategorii A,
- v pravém dolním rohu jsou údaje o zdrojích energie používaných v budově.