Akce
17.5.2022 - AMPER 2022
Brno - Výstaviště.
Zveme Vás k návštěvě veletrhu AMPER 2022, kde se před...
18.5.2022 - Vodárenství - Úprava vody pro obecní provozovatele
Brno - Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební.
Základní jednoden...
19.5.2022 - 6. Evropské ETICS Fórum v Praze
Praha - OREA hotel Pyramida.
Přednášky vrcholných evropských odborníků, bu...
24.5.2022 - Hospodaření s dešťovou vodou, pozvánka na exkurzi do Berlína
Berlín - Německo.
Zveme vás na exkurzi do Berlína, který hospodaří s deš...
Kampaň DISPLAY
Kampaň Display je evropská kampaň koordinovaná organizací Energie-Cités, sdružením měst a obcí se zájmem o rozumné hospodaření s energií a kvalitní veřejnou správu. Cílem kampaně je povzbudit místní samosprávy ke zveřejňování údajů o energetické náročnosti obecních budov. Za tímto účelem byl vytvořen systém hodnocení, jehož výstupem je energetický štítek podobný tomu, kterým se označují elektrické spotřebiče. Účast v kampani je dobrovolná.
Jak DISPLAY funguje?
Nástroje kampaně DISPLAY umožní účastníkům:
- spočítat spotřebu energie, vody a vypouštěné emise pro zvolené obecní budovy,
- klasifi kovat budovu podle energetické náročnosti,
- prezentovat výsledky v podobě štítku (informačního panelu), který může být vystaven v budově.
Štítek (panel) obsahuje tyto informace:
- spotřeba energie (kWh/m2/rok),
- emise skleníkového plynu CO2 (kg/m2/rok),
- spotřeba vody (l/m2/rok),
- pro každou z těchto tří oblastí zařazuje budovu do kategorie A-G podle náročnosti,
- v levém dolním rohu obsahuje výčet opatření ke zlepšení a posunu budovy směrem ke kategorii A,
- v pravém dolním rohu jsou údaje o zdrojích energie používaných v budově.